PREGUNTES FREQÜENTS


Promocions/

Existeix alguna promoció o descompte?

Comuniquem en exclusiva les promocions a través de la subscripció a la nostra newsletter. Pots donar-te d'alta en la part inferior de la nostra pàgina web des de l'apartat "Subscriure's a la Newsletter".

Si és la teva primera comanda pots beneficiar-te d'un descompte del -10% si et subscrius a la nostra newsletter.


Com puc bescanviar un codi promocional?

Abans de finalitzar la compra, introdueix el codi a l'espai codi (només un per compra). Si no s'aplica cap descompte, revisa les condicions de la promoció o la seva data de validesa. Pot ser que el codi hagi caducat o que els articles que de la teva compra no entrin en la promoció.


Com puc accedir a les promocions que rebo per correu electrònic?

Moltes promocions que s'apliquen a la botiga online, s'activen automàticament una vegada accedeixes a la web amb el teu usuari i contrasenya.

En cas contrari, et recordem que has de bescanviar el codi promocional abans de finalitzar la compra. Podràs fer-ho escrivint el codi promocional en la secció “Afegir val regal”, sota el resum de la teva compra.

Et recordem que els descomptes mai s'aplicaran una vegada realitzat la comanda o tramitat el pagament.

Pagaments /

Quins mètodes de pagament hi ha disponibles a la web?

A Sita Murt/ acceptem els següents mètodes de pagament:

- Targeta de crèdit: Visa, Visa Electron, American Express i Mastercard

- PayPal

És segur usar la meva targeta bancària a la web?

En comprar a Sita Murt/, t'assegurem que les teves dades financeres es transmeten de manera segura, gràcies a la tecnologia SSL (Secure Sockets Layer). Per al pagament amb Visa, American Express i Mastercard només s'acceptaran transaccionis CES (comerç electrònic segur). Després de verificar que la targeta està adherida al CES, el sistema contacta amb el banc que l'ha emès perquè el comprador autoritzi la compra. Quan el banc confirma la seva autenticitat, s'efectua el càrrec en la targeta. En cas contrari, la comanda serà cancel·lada.


El meu Compte/

És necessari estar registrat en la web per a realitzar una compra a la botiga online?

Sí, per a poder realitzar una compra has de crear-te un compte d'usuari. És molt senzill i et permetrà conèixer l'estat de la teva comanda en tot moment, consultar l'històric de les teves comandes o sol·licitar i gestionar devolucions.

Per a crear un compte només has d'accedir a “Crear un compte” dins de l'apartat “El meu Compte” i emplenar les dades sol·licitades.


Com puc recuperar la meva contrasenya?

Si has oblidat la teva contrasenya podràs recuperar-la accedint a “Recordar Contrasenya” en l'apartat “El meu compte”.

Rebràs un correu electrònic amb una nova contrasenya que podràs canviar en qualsevol moment a través de la teva àrea d'usuari.

En cas que tinguis dificultats per a recuperar el teu compte, pots enviar-nos un correu electrònic a eshop@sitamurt.com perquè puguem ajudar-te


La meva Compra/

Com puc estar segur d'haver realitzat la meva compra correctament?

Una vegada finalitzada la teva comanda, rebràs un correu electrònic de confirmació. Si no ho reps, et demanem que contactis amb el nostre equip mitjançant el correu electrònic eshop@sitamurt.com


Com consultar l'estat de la meva comanda?

Pots consultar l'estat de la teva comanda des de l'apartat "El meu Compte" i seleccionant l'opció de "Les meves Comandes".


Articles/

Quina talla comprar?

Pots consultar la Guia de Talles disponible a totes les fitxes de producte on t'indiquem les mesures que corresponen a cada talla perquè puguis mesurar-te i triar quina s'adapta millor a la teva figura.


Els preus en botigues Sita Murt/ i en botiga online són els mateixos?

Sí, els preus són els mateixos, excepte promocions concretes o codis promocionals canviables exclusivament a botigues Sita Murt/ o a la botiga online.


Els articles esgotats es reposen?

Si un article s'esgota, l'intentarem reposar al més aviat possible. Et recomanem subscriure't a l'avís de disponibilitat que trobaràs en la fitxa de cada producte; en cas que l'article torni a estar disponible, rebràs un correu electrònic.


Si m'arriba un article defectuós o equivocat, què haig de fer?

Si per un error de producció t'arribés un article defectuós et demanem que contactis amb el nostre equip perquè poguem gestionar el canvi immediatament. Pots contactar amb nosaltres per correu electrònic info@sitamurt.com o per telèfon (+34) 93 803 74 11.


Altres dubtes/

Per a qualsevol altre dubte que et sorgeixi durant o després de la teva compra, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic eshop@sitamurt.com o a través del nostre xat web que trobaràs a la part inferior dreta de la nostra pàgina web. Ens posarem en contacte per a resoldre les teves preguntes.

El nostre horari d'atenció al client és de dilluns a dijous de 08:00h a 18:00h i divendres de 08:00h a 14:00h. En cas de no trobar-nos disponibles, deixa'ns un missatge perquè poguem atendre't el més aviat possible.