Faqs | Sita Murt Oficial
ENVIAMENTS I DEVOLUCIONS GRATUÏTS
La meva compra ( 0 )

Faq’s

Actualment podeu comprar als següents païssos :
Alemanya, Àustria, Bèlgica, Espanya (excepte Canàries, Ceuta i Melilla), Dinamarca, França, Irlanda, Itàlia, Països Baixos, Noruega, Portugal, Suècia i Regne Unit
Properament, ho podreu fer des d'altres països. Ja us ho anirem informant.

En quants idiomes es pot navegar?

Els idiomes de navegació de sitamurt.com són: català, castellà, anglès, francès i alemany.

Els preus de la botiga online i els de la meva botiga habitual de sitamurt/ són els mateixos?

Sí, els preus de venda són els mateixos..

Reposen els articles amb la indicació esgotat?

Si un article està esgotat, tractarem de reposar-lo el més aviat possible. Si no hi hagués estoc, el retiraríem del web.

Rebré el mateix producte que veig a la foto?

Sí, rebràs el mateix producte però amb el color que tu hagis escollit.

Tingues present també que en aquells productes amb processos artesanals, podria haver-hi una mínima diferència en l'acabat, producte precisament d’aquest procés artesenal.

Com recupero el meu password si l’he oblidat?

Si heu oblidat la vostra paraula de pas, podeu recuperar-la en l'apartat “recordar password”. Rebreu un correu electrònic amb la vostra nova contrasenya.

Com puc assegurar-me d'haver realitzat bé la meva compra?

Una vegada feta la vostra comanda, rebreu un correu electrònic de confirmació. Si no el rebéssiu, poseu-vos en contacte amb el nostre Departament d’atenció al client.

Puc saber en quin estat es troba la meva comanda?

Sí, pots veure l'estat actualitzat de la comanda en temps real. Per fer-ho, vés a l'apartat "Comandes realitzades" del teu compte.

Puc eliminar algun article de la meva comanda?

Sí. Des del cistell de compra podreu eliminar els articles que no vulgueu sempre que no hàgiu tramitat la comanda.

Puc cancel·lar la meva comanda?

Sí. Podràs cancel·lar la comanda sempre que el seu estat ho permeti. Per fer-ho, vés a l'apartat "Comandes realitzades" del teu compte.

Què he de fer si m'arriba un article defectuós?

sitamurt.com només ven articles en perfecte estat, per la qual cosa, si excepcionalment us arriba una peça amb alguna tara, poseu-vos en contacte amb el nostre Departament d´Atenció al Client.

Què he de fer si m'arriba un article incorrecte?

Si mai, per error, us arriba un article que no heu demanat, poseu-vos en contacte amb el nostre Departament d’Atenció al Client.